Prolog

Prolog

Największa miłością mojego życia jest moje życie, które mogę poświęcić dla najbliższych; osób, które kocham, lubię a także tych, których nienawidzę. Nie będę się roztrząsał nad tymi, którzy są mi obojętni, bo dla nich nic więcej zrobić nie mogę. W codziennym życiu przeoczyłem największą miłość życia, tą, która mogła dać mi najwięcej i której ja byłem gotów oddać wszystko. Poświęcić najwięcej, zapomnieć o tym do było dotąd, lecz czy właśnie to była największa miłość skoro wymagała tylu poświęceń? Jeśli moja miłość ma być bezgraniczna to musi byś tą, którą czuję obecnie. Jak nie stracić tego, co mnie spotkało w niewinnej chwili, której nie planowałem a która nastała i pochłonęła spychając na właściwy szlak, który był moim kierunkiem sprzed wielu lat, wtedy, kiedy zaczynałem swoją wędrówkę? Czy mogę rozpocząć życie na nowo? A może muszę sięgnąć dna żeby znów stanąć na nogi?
To książka o miłości widzianej z drugiej strony, jak gdyby innymi oczami, bez zbędnych emocji i ocen. Nie jest opowiadaniem o śmierci, lecz o życiu, które warto wykorzystać nie trwoniąc go na zbędę marzenia, które wielokrotnie nie należą do nas samych leczy są pragnieniami naszych doradców, bez względu na to czy są to rodzice, przyjaciele, żony/mężowie, kochanki/kochankowie a także profesorowie i pracodawcy. Jak często słyszę o byciu dużym dzieckiem i mam pewność o powadze dorosłości nie zapominając o młodzieńczej radości. Chcę tylko powiedzieć, że głupi uśmiech z byle powodu nie jest tym samym co dziecięca radość, bo ona wypływała ze szczerości i z przeżywania zamiast udawania i kopiowania życia.
Zobacz jak żyjesz i przeżyj to jeszcze raz.Największą zdradą jakiej możemy doświadczyć w życiu to wiara w nieśmiertelność, która zostaje zabita przez naszą próżność dążenia do przyziemnych luksusów pomijając najcenniejsze chwile życia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Młodość

Prostytucja

Więcej niż pożądanie